lördag 5 november 2011

Lördag 5/11

Det är alltså 7 månader sedan jag skrev i bloggen... Förstår ni hur mycket jag har haft att göra då?
Men nu har jag tänkt att jag skall börja blogga igen, dock inte varje dag. Det skulle jag tyvärr inte hinna med eftersom att jag jobbar 6 dagar i veckan. Resterande tid delas jämnt upp mellan man, familj, träna gymnaster, träffa vänner och gå på gymmet.
Så, låt oss börja med dagen.
Vi har varit i Danmark över dagen med min mans familj. Det var super mysigt och vi åt en god Brunch på fartyget.
Vi kom hem vid 6-tiden och då lagade jag en god middag till mig och min man. Det blev pasta carbonara och receptet hittade jag i min ny inköpta kokbok "Toscana" från Love food. Den innehåller massa goda och bra recept!



Vi hörs!
/Theodora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar