fredag 11 november 2011

Fredag 11/11/11


Godkväll!
Idag började jag jobba 7.30, vilket är "sovmorgon" med tanke på att jag brukar börja kl 07.00. Men fy fasen vad jobbigt det är att ta sig upp på morgonen!

När jag kom  hem förberedde jag maten eftersom att min älskling sluta senare än mig. Jag gjorde i ordning lite goda saker för Raclette grillen.... 


(Bloggen äcklar mig just nu! Jag kan inte vända på den dumma bilden!!!)
Hur som helst, det blev otroligt gott. Till detta serverade jag en potatisgratäng. 

Efter middagen kom min älskade vän hit och vi har sett på sista avsnittet av Game of Thrones (Finally!) och började med nya säsongen av Vampire Diaries. Min absoluta favorit serie!!
Imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 16.00 vilket är super skönt! ÄNTLIGEN skall jag få sova ut!!!!
Ha en bra kväll!


//Theodora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar