fredag 18 mars 2011

Supernatural!

Här är en supernatural sminkning som jag har gjort på mig själv...Min modell kunde tyvärr inte komma.

Supernatural innebär att resultatet skall se så naturligt ut som möjligt. Till och med i närbild skall det se osminkat ut men allt ska finnas på plats för att dölja, framhäva och fördjupa.

Supernatural 1

Supernatural 2

Så vad har jag använt?
Foundation: Liquid foundation, Porslin
Concealer: Magic Wand nr 1
Red neutralizer (för att dölja röda fläckar)
Matte eyeshadow:
Chiffon & Sophisticated
Ögonbryn: Suede & Brow fix
Eyeliner: Thunder
Creme Blush: Stockholm

På läpparna:
Läppcerat
Wineberry veil
Potgloss alert
Perfect lipliner

Man kan inte tro att jag har allt detta i ansiktet eller hur :)?

Ha en trevlig kväll allihoppa!

/Theodora

(Inlägg flyttat från min gamla blogg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar